logo

Koordynator ds. dostępności PDF Drukuj Email
Wpisany przez Bartosz Angiel   
poniedziałek, 05 października 2020 11:14

W związku z  realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)  Komendant Powiatowy PSP w Pabianicach wyznaczył Pana st. kpt. Jacka Karcza, Zastępcę Komendanta Powiatowego PSP w Pabianicach  do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Pabianicach – st. kpt. Jacek Karcz,

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. tel. 42 225 43 00

Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Poprawiony ( poniedziałek, 05 października 2020 11:50 )